Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_lcap3%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_rcap 3% [ 1 ]
Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_lcap50%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_rcap 50% [ 15 ]
Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_lcap47%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_rcap 47% [ 14 ]
Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_lcap0%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
maart 2024
madiwodovrzazo
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy!

+23
Halloanne223
flerren 2
limeje3
Sssuus
FloortjeFlower
emma010101
waka1234
lisavroege
TEZSOLTJEJAAA
jamiepenxxx
recalle
xisabelx
noa-11-xxx
NKuuk
(m1ke)
Juliaax
Anouk1234
(Wes)
caiti
Caatje
emmaatje !!!??
ikbenajaxfan
ProgyGame
27 plaatsers

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 2]

ProgyGame


Lid
Lid

Heey !

Ik ben bezig met Eccky en alles aan het namaken zodat er binnenkort een nieuwe game komt het zal niet helemaal het zelfde worden maar de poppetjes etc blijven het zelfde!


  • Huisdieren (meer)
  • Nieuwe meubels
  • Meer kamers (gratis)



Ik zal binnenkort de eerste screen's sturen, de site heet Progy.nl er is nog weinig te zien maar we zijn druk bezig!

Met vriendelijke groet,
Progy Team

2Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty yoo zo mei 26 2013, 12:20

ikbenajaxfan


Lid
Lid

ProgyGame schreef:Heey !

Ik ben bezig met Eccky en alles aan het namaken zodat er binnenkort een nieuwe game komt het zal niet helemaal het zelfde worden maar de poppetjes etc blijven het zelfde!

  • Huisdieren (meer)
  • Nieuwe meubels
  • Meer kamers (gratis)



Ik zal binnenkort de eerste screen's sturen, de site heet Progy.nl er is nog weinig te zien maar we zijn druk bezig!

Met vriendelijke groet,
Progy Team

yoo,
succes Razz

ProgyGame


Lid
Lid

ikbenajaxfan schreef:
ProgyGame schreef:Heey !

Ik ben bezig met Eccky en alles aan het namaken zodat er binnenkort een nieuwe game komt het zal niet helemaal het zelfde worden maar de poppetjes etc blijven het zelfde!

  • Huisdieren (meer)
  • Nieuwe meubels
  • Meer kamers (gratis)



Ik zal binnenkort de eerste screen's sturen, de site heet Progy.nl er is nog weinig te zien maar we zijn druk bezig!

Met vriendelijke groet,
Progy Team

yoo,
succes Razz

Thanks de servers zijn al besteld Very Happy

4Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty heyy zo mei 26 2013, 21:29

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

ProgyGame schreef:Heey !

Ik ben bezig met Eccky en alles aan het namaken zodat er binnenkort een nieuwe game komt het zal niet helemaal het zelfde worden maar de poppetjes etc blijven het zelfde!

  • Huisdieren (meer)
  • Nieuwe meubels
  • Meer kamers (gratis)



Ik zal binnenkort de eerste screen's sturen, de site heet Progy.nl er is nog weinig te zien maar we zijn druk bezig!

Met vriendelijke groet,
Progy Team

heyy, super leuk dat je dat doet!! wanneer denk je dat het af is? xx

Caatje


Lid
Lid

Leuk dat je dat doet!
Ik heb hier geen verstand van, maar zit het wel goed met copyright enzo?
Ben je van plan om (betaalde) diamanten in te voeren?
En als het klaar is horen we het wel?
Nogmaals een heel leuk idee!

6Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty super do jun 13 2013, 19:42

caiti


Lid
Lid

super leuk dat er een nieuwe eccky komt veel succes heb er nu al zin in!!!!!!Very Happy

7Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty Eccky - Progy ma jun 17 2013, 15:34

(Wes)


Lid
Lid

Wanneer is progy/eccky klaar ??

8Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty Wanner en waar? wo jun 19 2013, 15:46

Anouk1234


Lid
Lid

Hallo waar kun je dan het eccky vinden? de nieuwe dan? en wanneer komt het?
   



en veel succses

9Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty hh zo jun 23 2013, 10:50

Juliaax


Lid
Lid

Heey,,, hoe kAN JE dat spel spelen?!!! ik wil het spelen? hoe moet dat?

Juliaax


Lid
Lid

Anouk1234 schreef:Hallo waar kun je dan het eccky vinden? de nieuwe dan? en wanneer komt het?
   



en veel succses
idd !!!

ProgyGame


Lid
Lid

Juliaax schreef:
Anouk1234 schreef:Hallo waar kun je dan het eccky vinden? de nieuwe dan? en wanneer komt het?
   



en veel succses
idd !!!
Nou als het zo snel gaat als nu dan denk ik over één week.

12Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty Uitleg zo jun 23 2013, 12:09

ProgyGame


Lid
Lid

Juliaax schreef:Heey,,, hoe kAN JE dat spel spelen?!!! ik wil het spelen? hoe moet dat?
Daar komt binnenkort meer uitleg over, ondertussen kan je Progy.nl in de gaten houden.

13Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty Boven zo jun 23 2013, 12:10

ProgyGame


Lid
Lid

[quote"(Wes)"]Wanneer is progy/eccky klaar ??[/quote]

Zie boven Smile

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

Over een week proxy? Wow dat is erg snel. Leuk om te horen! En word zeker een van de eerste met een account! ;D

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

Progy bdl ik xD

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

Owja, ik heb gekeken op de site en het ziet er al heel mooi uit! Thnx dus!

17Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty Eccky/Progy zo jun 23 2013, 19:54

(Wes)


Lid
Lid

Team Progy/Eccky 

Super leuk dat hij de Game eraan komt
ik heb eccky altijd met heel veel plezier gespeeld Very Happy

(m1ke)


Lid
Lid

Ja maar kwil wel dat je met je oude eccky account erop kan dat zou leuk xijn voorzal als je er geld aan uit gegeveb hebt

19Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty Tis nu Juli wo jul 24 2013, 15:46

NKuuk


Lid
Lid

Heei.. Het is nu al Juli, komt het nog ? xx nNika:D Very Happy 

noa-11-xxx


Lid
Lid

Waarneer kun je progy gaan spelen astublueft zeg het mij

xisabelx


Lid
Lid

hee,
k heb een vraag,
vanaf wanneer kan je op progy ?
Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed 

22Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! Empty ja kan niet eens spelen za okt 05 2013, 12:23

recalle


Lid
Lid

No 

jamiepenxxx


Lid
Lid

(Duizendleden)

jamiepenxxx


Lid
Lid

♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡♥♡
Wanneer kun je progy spelen

TEZSOLTJEJAAA

TEZSOLTJEJAAA
Lid+
Lid+

Wanneer is het af? Plz antwoord wel snel!

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 2]

Ga naar pagina : 1, 2  Volgende

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum