Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

breng de oude eccky terug I_vote_lcap3%breng de oude eccky terug I_vote_rcap 3% [ 1 ]
breng de oude eccky terug I_vote_lcap50%breng de oude eccky terug I_vote_rcap 50% [ 15 ]
breng de oude eccky terug I_vote_lcap47%breng de oude eccky terug I_vote_rcap 47% [ 14 ]
breng de oude eccky terug I_vote_lcap0%breng de oude eccky terug I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

breng de oude eccky terug

+9
emmaatje !!!??
lin2001
amalia8
Anouk1234
Raizie
mafiaway21
SuperNoorie9
bananaX.
leoniep
13 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1breng de oude eccky terug Empty breng de oude eccky terug do mei 02 2013, 20:48

leoniep


Lid
Lid

hallo
ik had op hyves eccky ik zat in level 16 en moest nog 2 diamanten verzamelen voor een nieuwe verdieping ik was er al een paar dagen niet op geweest en plots was eccky weg waarom??!!!!
het was een super leuk spel!
confused dit is dus mijn tip: breng de oude eccky terug of in ieder geval een spel wat hierop leek! Exclamation
volgens mij is iedereen die eccky speelde het hiermee eens cheers
en die duizend leden plaat klopt niet het is nu gewoon een site zonder ook maar enige werdel etc. :1000leden:

ik hoop dat jullie een leuke wereld weer maken

groetjes leonie (trouw speler van eccky)

2breng de oude eccky terug Empty Re: breng de oude eccky terug zo mei 05 2013, 10:33

bananaX.


Lid
Lid

I k wil ook dat het oude Eccky weer terug komt! flower

3breng de oude eccky terug Empty eccky moet terug komen! wo mei 08 2013, 16:21

SuperNoorie9


Lid
Lid

leoniep schreef:hallo
ik had op hyves eccky ik zat in level 16 en moest nog 2 diamanten verzamelen voor een nieuwe verdieping ik was er al een paar dagen niet op geweest en plots was eccky weg waarom??!!!!
het was een super leuk spel!
confused dit is dus mijn tip: breng de oude eccky terug of in ieder geval een spel wat hierop leek! Exclamation
volgens mij is iedereen die eccky speelde het hiermee eens cheers
en die duizend leden plaat klopt niet het is nu gewoon een site zonder ook maar enige werdel etc. :1000leden:

ik hoop dat jullie een leuke wereld weer maken

groetjes leonie (trouw speler van eccky)

Hey! Ik ben het er mee eens! Ik was member en ik heb betaald voor niks! Het was zo'n leuk spel en toen was het opeens weg en ik weet niet waarom! Komt het ooit nog terug? En wat is deze site eigenlijk? Je kan niet eens in een wereld of chatten! Dit is eccky gewoon niet! Dit is een hele rare site en ik wil dat eccky terug komt!

Groeten van een trouwe eccky speler: (eccky gebruikersnaam:) SuperNoor9 (echte naam:) Noortje

4breng de oude eccky terug Empty ECCKY MOET TERUG ma mei 20 2013, 11:01

mafiaway21


Lid
Lid

dit is eccky niet! en duizend leden klopt ook niet!
haal eccky please terug ben een trouwe speler
iedereen is het ermee eens!
haal het terug a.u.b
of iets wat erop lijkt.
gr. een trouwe eccky speler

Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad Sad

5breng de oude eccky terug Empty Re: breng de oude eccky terug do mei 23 2013, 21:40

Raizie


Lid
Lid

Ik wik de oude eccky terug op hyves was ik super goed bezig had 10 diamanten gekregen opeens toen ik er heel lang niet op zat....raar maar waar!! Toen zat ik er 3 maanden ofzo super lang op elke dag zeker 2 uur ofzo en toen ik een maand niet was gekomen stond er...........ECCKY IS WEG!! Ik dacht wtf het was super leuk!!! Door wie en waarom is Eccky weg??!

6breng de oude eccky terug Empty ECCKY MOET WEER OP HYVES wo jun 05 2013, 14:21

Anouk1234


Lid
Lid

Laat Eccky weer komen ik was er niet meer op en ik mis het erg laat het komen en NU!!! Ik hoop dat andere spelers het mee eens zijn! Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad Evil or Very Mad

7breng de oude eccky terug Empty de oude eccky do jun 20 2013, 16:10

amalia8


Lid
Lid

ik wil de oude eccky  terug nu.
want anders ga ik hier nooit meer op:twisted:Twisted EvilTwisted EvilTwisted EvilTwisted EvilTwisted EvilTwisted EvilTwisted Evil.

8breng de oude eccky terug Empty Re: breng de oude eccky terug ma jun 24 2013, 09:37

lin2001


Lid
Lid

hoe verwijder je je account¿
k d8 eerst da dit gwn eccky was (da denkt iedereen)
terwijl dit het nie eens is dus daarom wil ik mn account verwijderen.... maar hoe?

9breng de oude eccky terug Empty Re: breng de oude eccky terug wo jun 26 2013, 21:35

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

joh.. dit is eccky niet, dit is gewoon een forum waar je over eccky kan praten enz. het is ook helemaal niet de bedoeling dat mensen denken dat dit eccky is, het is gewoon een leuk forum waar je je oude vrienden weer kan opzoeken ;D

10breng de oude eccky terug Empty Eccky!!! ma jul 15 2013, 17:59

MarkMaagdelijn


Lid
Lid

Het oude eccky móét terug want dit is saai:!:  wat is dit eigenlijk??Question het oude eccky is leuk en dit niet:!:  ik begon net populair te worden had leuke vrienden/innen en een prachtige vriendinnetje

11breng de oude eccky terug Empty Re: breng de oude eccky terug di maa 11 2014, 21:28

waka1234


Lid
Lid

hey het oude eccky moet terug het was leuker bijna iedereen wil het alsjeblieft doe het voor deze kinderen die eccky terug willen mijn hart is gebroken !!!!!!!!!waarom?

12breng de oude eccky terug Empty Re: breng de oude eccky terug di maa 11 2014, 21:31

waka1234


Lid
Lid

eccky moet blijven !!!! eccky eccky eccky eccky eccky eccky eccky eccky i love eccky je mag dit niet weg doen doe er snel wat aan aub 100 kinderen willen dat kijk maar naar de opmerkingen

13breng de oude eccky terug Empty eccky moet etrug!! ma jul 14 2014, 17:16

nienke


Lid
Lid

ik wil ook dat eccky terug komt!
ik zat er even niet meer op en toen was het er niet meer.
waromm???
nu is het maar een saaie site waaar je niks mee kan doen.
ik was zover.
groetjes een eccky fan Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil  Twisted Evil 

14breng de oude eccky terug Empty Eccky ? do sep 18 2014, 18:32

Channel-x


Lid
Lid

Halloo ..
Dis echt associaal .. Ik was een van de aller hoogste Eccky's en et was een super leuk spel !
Ik heb er meer dan 50 euro aan uitgegeven voor die rot diamanten !
Eccky moet terug ! En niet een spel dat erop lijkt zoals Habbo ! Nee .. Gewoon de normaal leuke Eccky die er vroeger dus ook was !
Ik vind ook dat als Eccky weer terug is dat elke Eccky ongeveer 20 gratis diamanten krijg ! Ik vind dat we daar allemaal recht op hebben hoor ! Zomaar is Eccky verwijderd ik baal er echt van en ik ben denk ik niet de enigste ! Dus mijn conclusie is ;; 1. Eccky moet terug komen 2. Zodra je een account gemaakt heb krijg je 20 diamanten 3. Nooit zomaar spellen delete .. Jullie weten niet hoeveel mensen ervoor doen om een beroemde Eccky te worden

Maar we komen even terug op die diamanten ..
Ik vind dat we daar recht op hebben omdat sommige mensen net zoals ik er heel veel geld aan uit gegeven hebben .. En jaa .. Tuurlijk is het ons eigen schuld maar wij vertrouwden jullie over dat dit spel niet zomaar verwijderd werd ! Dus ongeveer 20 diamanten is goed .. De mensen die helemaal geen geld aan jullie hebben uitgegeven die hebben geluk want hun geld is niet aan dit soort onzin gedelet .. Hun hebben geluk dat ze dan wel diamanten krijgen maar de mensen die er wel geld aanuit hebben gegeven die hebben er gewoon SOWIESO recht op ..

Nou .. Das veel typen nouen ! Ik heb echt kwaad
Boze groet van Channel (13 jaar) Evil or Very Mad

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum