Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

Eccky komt... I_vote_lcap3%Eccky komt... I_vote_rcap 3% [ 1 ]
Eccky komt... I_vote_lcap50%Eccky komt... I_vote_rcap 50% [ 15 ]
Eccky komt... I_vote_lcap47%Eccky komt... I_vote_rcap 47% [ 14 ]
Eccky komt... I_vote_lcap0%Eccky komt... I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eccky komt...

+2
Xavier...
Ferry145
6 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Eccky komt... Empty Eccky komt... zo sep 07 2014, 12:14

Ferry145


Lid
Lid

Geacte Eccky-spelers,
Ik wil even melden dat de bedenker van Progy eigenaar is van Sunnieday en de site Progy heeft verkocht aan iemand anders en die persoon heeft van Progy een sociale netwerk gemaakt.
Maar hier het goede nieuws... ik heb nu iets fijns ontdekt: Game Maker Server. Hiermee kan ik Eccky proberen na te maken, helaas niet volledig. Als jullie mij de tijd kunnen geven en respecteren als het me toch niet lukt wil ik het wel proberen na te maken.
Wacht nog even met juichen van blijdschap! Ik heb wel jullie hulp nodig! Verzamel zoveel mogelijk plaatjes van Eccky en post ze hier, ze kunnen altijd bruikbaar zijn! Very Happy

Met vriendelijke groeten,
Ferry Bastiaens



Laatst aangepast door Ferry145 op zo sep 07 2014, 16:57; in totaal 1 keer bewerkt

2Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... zo sep 07 2014, 13:25

Ferry145


Lid
Lid

Op 07 oktober (mijn verjaardag) zal de site online zijn met een forum dat stukke uitgebreider is!

3Eccky komt... Empty Bovendien... zo sep 07 2014, 19:39

Ferry145


Lid
Lid

Ik verzin geen onzin en weet nu zeker dat ik het terug online kan brengen.

4Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... zo sep 21 2014, 17:55

Xavier...

Xavier...
Lid
Lid

Cool, Game maker!
Ik gebruik Game maker studio, en ik wilde heel misschien later als ik genoeg ervoor weet ook een soort van Eccky maken. Very Happy

5Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... ma sep 22 2014, 20:55

flerren 2

flerren 2
Lid
Lid

Ferry145 schreef:Op 07 oktober (mijn verjaardag) zal de site online zijn met een forum dat stukke uitgebreider is!
lol nee

6Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... wo sep 24 2014, 18:41

Halloanne223

Halloanne223
Lid
Lid

Awesome! Als het je niet lukt maakt het niks uit, je hebt het dan geprobeerd :p En ik verwacht ook niet TE veel, haha

7Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... zo okt 12 2014, 09:55

soofje2345


Lid
Lid

ja ik wil heel graag weer eckey terug ik was zo ver en had heel veel geld het moet terug het isss zo leuk Razz

8Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... ma dec 01 2014, 15:51

Ferry145


Lid
Lid

soofje2345 schreef:ja ik wil heel graag weer eckey terug ik was zo ver en had heel veel geld het moet terug het isss zo leuk Razz

Inderdaad heb ik de datum van 07 oktober niet bereikt, maar ik heb al eerder een spel herschreven met de naam Dreambear (Saga). Als jullie de Facebook-pagina liken en eventueel mij toevoegen op Facebook onder de naam: Ferry de Redder in Nood kan ik jullie meer informatie geven! https://www.facebook.com/eccky2

9Eccky komt... Empty Re: Eccky komt... ma dec 01 2014, 15:53

Ferry145


Lid
Lid

Xavier... schreef:Cool, Game maker!
Ik gebruik Game maker studio, en ik wilde heel misschien later als ik genoeg ervoor weet ook een soort van Eccky maken. Very Happy

Awesome! Ben je lid van de Game Maker NL-community? Daar kun je aan anderen onder andere je spel showen maar ook kun je hulp vragen met problemen tijdens het maken van een spel.

10Eccky komt... Empty wanneer komt eccky progy wo jan 28 2015, 15:00

saartjelove_1


Lid
Lid

eccky oftewel progy

ik ben blij dat het een soort van terug komt maar wanneer kan je erop Sad ik wil het zo snel mogelijk spelen Sad

11Eccky komt... Empty Developers onder elkaar. ;D wo feb 11 2015, 18:15

Xavier...

Xavier...
Lid
Lid

Ferry145 schreef:
Xavier... schreef:Cool, Game maker!
Ik gebruik Game maker studio, en ik wilde heel misschien later als ik genoeg ervoor weet ook een soort van Eccky maken. Very Happy

Awesome! Ben je lid van de Game Maker NL-community? Daar kun je aan anderen onder andere je spel showen maar ook kun je hulp vragen met problemen tijdens het maken van een spel.
Cool. Nee, ik ben daar nog niet lid van, maar geen slecht idee trouwens. Binnenkort maar eens een account op aanmaken en als ik eenmaal weer de tijd heb om weer te gaan programmeren, dan plaats ik meteen wat foto's erop. ;D (Op dit moment helaas examens, maar ik ben begonnen aan twee games om weer game-maker op te pikken en daarmee de basis weer te leren kennen. Ik wil na mijn examens "Game Development" studeren op het Grafisch Lyceum (Als ik geaccepteerd word). Om mijn basis op te pikken heb ik besloten om een serieus spel te maken (The cursed Memmories - Horror game) en een niet serieus te nemen spel te maken. (Diehard! - Puzzel/actie game - Misschien word de naam later nog verranderd). Very Happy ).

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum