Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

Kan je op progy account inloggen? I_vote_lcap3%Kan je op progy account inloggen? I_vote_rcap 3% [ 1 ]
Kan je op progy account inloggen? I_vote_lcap50%Kan je op progy account inloggen? I_vote_rcap 50% [ 15 ]
Kan je op progy account inloggen? I_vote_lcap47%Kan je op progy account inloggen? I_vote_rcap 47% [ 14 ]
Kan je op progy account inloggen? I_vote_lcap0%Kan je op progy account inloggen? I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Kan je op progy account inloggen?

+3
ProgyGame
emmaatje !!!??
(m1ke)
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Kan je op progy account inloggen? Empty Kan je op progy account inloggen? za jun 08 2013, 20:07

(m1ke)


Lid
Lid

He kan je met je oude eccky account binnenkort op progy inloggen?

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

Dat lijkt me stug, want degene die proxy wilt maken werkt niet samen met eccky. Maar ik weet ook niet of proxy wel komt... Het is erg lang geleden dat dat werd gezegd. Reken er maar op dat het niet komt...

3Kan je op progy account inloggen? Empty Eccky naar Progy zo jun 23 2013, 12:13

ProgyGame


Lid
Lid

emmaatje !!!?? schreef:Dat lijkt me stug, want degene die proxy wilt maken werkt niet samen met eccky. Maar ik weet ook niet of proxy wel komt... Het is erg lang geleden dat dat werd gezegd. Reken er maar op dat het niet komt...
Ik ben er nog steeds erg mee bezig, ik heb sinds koort contact met de eigenaar van Eccky Smile maar de ouden account zal ik niet krijgen, vanwege het oude privacy beleid.

(Wes)


Lid
Lid

Het lijkt me wel leuk als je de oude account terug zou kunnen krijgen want dan hebben we niet voor niks het geld wat ik en andere mensen in het spel hebben gestoken voor niks erin gestoken

5Kan je op progy account inloggen? Empty Gratis? zo jun 23 2013, 20:59

ProgyGame


Lid
Lid

[quote"(Wes)"]Het lijkt me wel leuk als je de oude account terug zou kunnen krijgen want dan hebben we niet voor niks het geld wat ik en andere mensen in het spel hebben gestoken voor niks erin gestoken [/quote]

Je hebt geluk, er zijn geen plannen voor een 2e betaalmiddel die de users echt geld gaan kosten.

(Wes)


Lid
Lid

Dus je hoeft niet te betalen voor progy ?
Super leuk dat je het account van eccky kan blijven houden 1 probleem ik heb heb het account wel via hyves lopen is dat een probleem ?

7Kan je op progy account inloggen? Empty Wanneer komt progy uit !?? za jul 13 2013, 12:51

XSwagLikeMeganX


Lid
Lid

Ja we wachten nu al een hele lange tijd en we willen allemaal graag weten wanneer het komt ik begin echt te denken dat progy niet meer uitkomt kan je ons niet gewoon de preciese datum vertellen wanneer het uitkomt iedereen vindt dat we te lang moeten wachten en ik snap dat het maken van zo een spel lang duurt maar tog willen we graag weten wanneer het uitkomt we wachten nu al veels te lang

8Kan je op progy account inloggen? Empty eccky poppetjes ma sep 30 2013, 18:29

gwendoline_hamers


Lid
Lid

worden het ook dezelfde poppetjes

9Kan je op progy account inloggen? Empty Maar maarmaarmaar.... wo okt 02 2013, 15:34

TEZSOLTJEJAAA

TEZSOLTJEJAAA
Lid+
Lid+

ProgyGame schreef:
emmaatje !!!?? schreef:Dat lijkt me stug, want degene die proxy wilt maken werkt niet samen met eccky. Maar ik weet ook niet of proxy wel komt... Het is erg lang geleden dat dat werd gezegd. Reken er maar op dat het niet komt...
Ik ben er nog steeds erg mee bezig, ik heb sinds koort contact met de eigenaar van Eccky Smile maar de ouden account zal ik niet krijgen, vanwege het oude privacy beleid.
maarmaarmaarmaar, was JIJ dan degene die de nieuwe eccky terugbracht? we hebben een redder achter ons aan. cheers 

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum