Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

Eccky Is Weg.. I_vote_lcap3%Eccky Is Weg.. I_vote_rcap 3% [ 1 ]
Eccky Is Weg.. I_vote_lcap50%Eccky Is Weg.. I_vote_rcap 50% [ 15 ]
Eccky Is Weg.. I_vote_lcap47%Eccky Is Weg.. I_vote_rcap 47% [ 14 ]
Eccky Is Weg.. I_vote_lcap0%Eccky Is Weg.. I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eccky Is Weg..

2 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

1Eccky Is Weg.. Empty Eccky Is Weg.. zo sep 29 2013, 18:13

Jack XD


Lid
Lid

Hey Jongens.. Eccky Is Gestopt.. Echt Jammer! Want 'T Was Echt Het Leukste Spel Wat er Bestond.. Ik En Nog Een Paar Andere Eccky Spelers Weten Waarom Eccky Is Gestopt. De Maker Van eccky Verloor Steeds Meer Meditators Meditators [Zijn Mensen Die Opletten Op Eccky] En Daardoor Kon Hij Niet in zijn Eentje Opletten.. Hij wou Eccky Verkopen Aan Iemand Anders Daardoor Had Hij Eccky Heel Even Geblokkeert Dat Er Even Niemand Meer Online Kon Komen Maar Niemand Wou Eccky Kopen Daardoor Is Eccky Nu Nog Steeds Geblokkeert. Nu Kunnen We Niet Meer Op Eccky Komen. Maar Er Is Wel 'N Beetje Goed Nieuws.. Progy Gaat Eccky Een Beetje Na - Apen Progy Komt Er Dus Bijna Het Zelfde Uit Te Zien! Maar Ze Zijn Nog steeds Bezig Om Progy Te Maken.. Dat Kan Wel Ff Duren Maar 'T Is Tog Wel Goed. Ik Ga Progy Wel Uitproberen What a Face ! Maar Tog Het Is Niet Het Zelfde.. Maar Progy Is Tog Een Soort Eccky! lol! 




Groet Jack

Al Dit Heb ik Gehoord xD lol! 

2Eccky Is Weg.. Empty Nee Niet Failliet Gegaan. wo okt 02 2013, 20:36

TEZSOLTJEJAAA

TEZSOLTJEJAAA
Lid+
Lid+

Nou , Volgens Mij ,, Was Het niet Zo gegaan .. Ze Hadden veels Te veel Geld Verdiend En Was het Ff Geblokkeerd. Maar Je Was wel In de Buurt .. farao 

Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum