Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_lcap3%stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_rcap 3% [ 1 ]
stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_lcap50%stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_rcap 50% [ 15 ]
stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_lcap47%stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_rcap 47% [ 14 ]
stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_lcap0%stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen?

+3
veertje131
emmaatje !!!??
ANNAATJE!@!@!
7 plaatsers

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 1 van 1]

ANNAATJE!@!@!


Lid
Lid

ik wil de ouwe eccky terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!confused No pale Evil or Very Mad Crying or Very sad Mad Sad No






















xx annaatje!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

emmaatje !!!??

emmaatje !!!??
Lid+
Lid+

helaas pindakaas x)

3stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? Empty echt irry ma okt 28 2013, 21:06

veertje131


Lid
Lid

ik snap hier helemaal niets van ik wil het spel weer terug Evil or Very Mad Exclamation Exclamation Exclamation 

nardien123


Lid
Lid

pale omg waarom halen jullie de oude eccky weg,
ik vindt jullie alleen maar sukkels.
messchien vinden jullie als je de oude eccky weg halen en zo een domme menning site op maken dat jullie cooler zijn ofzo, maar dat hebben jullie dan mis, want eccky was een van de leukste spellen op internet!!
dat was mij mening over dat stomme gedoe van jullie.
haal eccky weer trug wij missen allemaal dat spel,
en als jullie de meningen van anderen mensen jullie niks boeien hoef je ook niet eccky te vervangen voor een stomme mening site dat was mijn stukje tekst en ik hoop dat jullie de oude eccky weer trug halen.
want dit is eigenlijk heel stom wat jullie aan het doen zijn!!



xxx Nardien123:silent: Sad Shocked Embarassed Neutral 

5stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? Empty Waarom? wo dec 04 2013, 19:11

CoowlGirl!


Lid
Lid

[color=#cc3399]Waarom hebben ze het eigenlijk het spel weg gedaan?[/color] confused 

6stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? Empty stom zo maa 23 2014, 12:49

ryka


Lid
Lid

helemaal mee eens de oude ecky moet terug!!!!!!!!!!!!!!!!!!

7stom stom stom stom stom ik wil de ouwe eccky weer terug!!!!!!! ik ben boos wat kan je hier nou doen? Empty inderdaad ma apr 28 2014, 14:28

gisemoenske


Lid
Lid

hoi
ik vind ook dat de andere eccy veel leuker was miss kunnen we samen een site maken als je dat leuk lijkt tenminste je lijkt me wel aardig stuur iets trug ( als dat kan ) doei xxxx

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 1 van 1]

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum