Eccky Retro
Wilt u reageren op dit bericht? Maak met een paar klikken een account aan of log in om door te gaan.
Enquête

Wat zou jij hier graag willen zien?

Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_lcap3%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_rcap 3% [ 1 ]
Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_lcap50%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_rcap 50% [ 15 ]
Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_lcap47%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_rcap 47% [ 14 ]
Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_lcap0%Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 I_vote_rcap 0% [ 0 ]

Totaal aantal stemmen : 30

Affiliates
Klik hier om je te registreren.
mei 2024
madiwodovrzazo
  12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Kalender Kalender

Meest actieve berichtenplaatsers van deze maand
Geen gebruiker


Je bent niet ingelogd. Log in of registreer je

Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy!

+23
Halloanne223
flerren 2
limeje3
Sssuus
FloortjeFlower
emma010101
waka1234
lisavroege
TEZSOLTJEJAAA
jamiepenxxx
recalle
xisabelx
noa-11-xxx
NKuuk
(m1ke)
Juliaax
Anouk1234
(Wes)
caiti
Caatje
emmaatje !!!??
ikbenajaxfan
ProgyGame
27 plaatsers

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Ga naar beneden  Bericht [Pagina 2 van 2]

26Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 Empty eccky ma jan 27 2014, 20:45

lisavroege


Lid
Lid

wat saai het is gewoon een soort van habbo
saaaaaaaaaaaaiiiiiiiiiiiiiiiiiii

waka1234


Lid
Lid

eccky is leuker

28Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 Empty wobble do maa 13 2014, 18:31

emma010101


Lid
Lid

blijven de wobbles wel??

29Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 Empty heey ma maa 31 2014, 11:59

FloortjeFlower


Lid
Lid

Heey, omg! Ik heb mijn jeugdherinnering gevonden Smile Ik speelde vroeger Eccky non-stop todat ik het niet meer leuk vond. Ik baal nu wel want ik weet niks meer hoe ik heet enzo en mijn ww ook niet :p Maar ik ben blij dat ik het heb gevonden en dat ik het weer een keer kan spelen, naja nu nog niet maar over een tijdje ! Bedankt

Sssuus


Lid
Lid

Laatst uit verveling toen ik ziek was wou ik weer een keer op eccky, nergens te vinden. Als deze site echt is roept het echt heel veel herineringen op hahaha✌️

TEZSOLTJEJAAA

TEZSOLTJEJAAA
Lid+
Lid+

Zeg dat wel, Suus, ik heb ook hele mooie herinneringen van Eccky de laatste 2 maanden van 2010. Oh, wat een mooie tijd was dat. Het leek alsof mijn vrienden de Eccky-spelers waren. Ik had er zoveel geluk en ik speelde da-ge-lijks in de stad, en was ook vaak op het strand, ik had een eigen wobble, en het kusjes geven aan de vrienden vond ik zo leuk, de smileys waren zo grappig, waarmee ik echt veel kon doen in die bios, zoals soortvan janken tijdens de film, wat ik erg grappig vond, en die muziekjes maakten me ook helemaal thuis voelen in Eccky, en toen ik in mei 2012 terugkwam op Eccky, kon ik het niet geloven. De sfeer was nog ALTIJD gebleven!! De misverkiezingen, de scholen, de party's, niks, maar dan ook bijna NIKS is in wel 2 jaar verdwenen!! Toen werd het september 2012, en ik wou die oude gevoelens weer eens lekker door mijn lijf laten stromen, maar toen... Was het weg. En 10 maanden geleden hoorde ik dat Eccky terugkwam, ik dus keihard op me toetsenbord rammen tot er Eccky stond, toen Very Happy............ Vond ik dit. :'(
Sorry dat ik zo zit ratelen, maar zo was het dus, echt heel 2011 heb ik doorgemaakt met Eccky.

limeje3


Lid
Lid

[quote"(Wes)"]Wanneer is progy/eccky klaar ??[/quote]
dat zou ik ook welwillen weten duurt nu welerg lang ik kan er niet op Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad Crying or Very sad 

flerren 2

flerren 2
Lid
Lid

emmaatje !!!?? schreef:Progy bdl ik xD
Jaar te laat xD

Halloanne223

Halloanne223
Lid
Lid

Als ik naar die Progy site ga kom ik bij zon ''het nieuwe facebook' gedoe.....

Admin

Admin
Admin
Admin

Halloanne223 schreef:Als ik naar die Progy site ga kom ik bij zon ''het nieuwe facebook' gedoe.....

Hey Halloanne223!

Progy is overgenomen, en die hebben er een vage Facebook website is geworden.
Afgezien van het feit dat het niet eens de échte Facebook is, wordt er dus niet meer aan Progy zelf gewerkt.
Een ander lid op dit forum is momenteel bezig met het maken van een Eccky namaak. 

MEER INFO

Groeten,
Admin!

https://eccky.actieforum.com

xMelody


Lid
Lid

Ik kan nog niks vinden over Progy .... Maar ik wil het wel graag spelen op de Progy website kan ik ook nisk vinden :C Ik vind het zo jammer. Wil iemand me helpen?? xx Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed Embarassed

mini demi


Lid
Lid

wanneer komt die uit?? ik sta te stuiteren om het te spelen bounce haha Very Happy

38Eccky in een nieuw jasje, welkom in de wereld van Progy! - Pagina 2 Empty hoe moet je inloggen? di nov 04 2014, 17:15

xkersjexcookiex

xkersjexcookiex
Lid
Lid

Hallo ik heb een vraagje hoe moet je inloggen op progy??
ik snap t ff niet??

KAN IEMAND REATIE GEVEN?

Gesponsorde inhoud



Terug naar boven  Bericht [Pagina 2 van 2]

Ga naar pagina : Vorige  1, 2

Permissies van dit forum:
Je mag geen reacties plaatsen in dit subforum